Veelgestelde Vragen
π¦ Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
De gemiddelde levertijd bedraagt 5 tot 15 werkdagen. Onze producten worden rechtstreeks vanuit de leverancier verzonden. Zo kunnen we de kosten laag houden en jou hoogwaardige producten aanbieden tegen een scherpe prijs.
β³ De verwachte levertijd is verstreken, waar blijft mijn bestelling?
In 99% van de gevallen wordt je bestelling op tijd geleverd. Is jouw bestelling vertraagd? Je kunt de status van je bestelling eenvoudig volgen via deze link: Track je order.
π¬ Meer dan 3 dagen vertraging?
Heb je jouw bestelling nog steeds niet ontvangen, drie dagen na de verwachte leverdatum? Neem dan contact met ons op β we helpen je graag verder.
π Wat zijn de verzendkosten?
Geen verrassingen aan de kassa β wij verzenden al onze producten gratis.
π Niet tevreden over je bestelling?
Dat vinden we natuurlijk vervelend om te horen. Stuur ons een e-mail viaΒ Info@RobinsKitchen.nl, dan zoeken we samen naar een passende oplossing.
π Waar vind ik mijn track & trace code?
Na verwerking van je bestelling (binnen 24 uur) ontvang je een e-mail met je persoonlijke track & trace code, zodat je je pakket kunt volgen.
π Ruilen & retourneren
Ben je toch niet helemaal tevreden met je aankoop? Geen probleem. Je hebt altijd het recht om je bestelling te retourneren binnen de geldende retourtermijn. Neem contact met ons op en we helpen je verder.
π³ Is het product geschikt voor inductie?
Goede vraag! Niet alle producten zijn geschikt voor inductie. Bij elk artikel staat duidelijk vermeld of het wel of niet geschikt is voor inductiekookplaten. Twijfel je? Neem gerust contact met ons op.
π§½ Hoe maak ik het product het beste schoon?
De meeste van onze producten zijn eenvoudig schoon te maken met warm water en een mild afwasmiddel. Sommige items zijn ook vaatwasserbestendig β dit wordt altijd vermeld in de productbeschrijving. Voor specifieke reinigingstips kun je ons altijd een berichtje sturen.